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    Netflix - Internet-DVD-Verleiher (Seite 132)

    eröffnet am 29.03.10 21:47:07 von
    neuester Beitrag 17.06.24 07:54:54 von
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      schrieb am 25.10.10 13:14:20
      Beitrag Nr. 21 ()
      Antwort auf Beitrag Nr.: 40.342.687 von R-BgO am 18.10.10 17:04:15wusste garnicht das es inzwischen einen NFLX thread gibt...habe mal einen in 2008 aufgemacht aber leider hatten wenige interesse an NFLX...das geschaeftsmodell gefiel mir - und das tut es immer noch...

      habe aber leider nie die aktie gekauft...die 500% rendite waeren nicht allzu schlimm gewesen ;) aber im moment grenzt die valuation dem wahnsinn....vielleicht ein short play....mfg CW
      4 Antworten
      Avatar
      schrieb am 18.10.10 17:04:15
      Beitrag Nr. 20 ()
      October 18, 2010 6:55 AM PDT
      Nintendo Wii debuts disc-free Netflix streaming
      by Don Reisinger


      Disc-less Netflix streaming is now possible on all three major game consoles.

      Nintendo Wii owners can download a free Netflix app from the Wii Shop Channel, starting today, that lets the rental company's subscribers stream television shows and movies without requiring them to insert a special disc into the game console.

      This comes on the heels of Sony's announcement last week that a free app would be available today to let Netflix subscribers stream content on PlayStation 3 without inserting a disc. Microsoft's Xbox 360 has been offering disc-less Netflix streaming since the service's launch on the console in 2008.

      To stream Netflix content on any device, consumers must sign up for a plan. Netflix plans start at $8.99 a month.


      Read more: http://news.cnet.com/8301-13506_3-20019842-17.html#ixzz12itF…
      5 Antworten
      Avatar
      schrieb am 05.10.10 10:47:09
      Beitrag Nr. 19 ()
      Avatar
      schrieb am 28.09.10 22:06:31
      Beitrag Nr. 18 ()
      Antwort auf Beitrag Nr.: 40.200.194 von tom1177 am 23.09.10 17:54:53Netflix ist ein Trend...
      Ein Trend , der aber im Grunde erst Anfang 2010 angefangen hat.


      es spricht ja nichts dagegen auf diesen trend aufzuspringen.
      man muß nur wissen, wann dieser trend zu ende ist. viele verkaufen zu spät, weil im moment des aktienkurseinbruchs die fundamentalen zahlen und die story meistens noch vor dem höhepunkt stehen.

      für den moment sieht es aber noch gut aus, denn der aufwärtstrend der aktie ist ungebrochen. außerdem ist die stimmung bezüglich der aktie negativ, was im umkehrschluss wieder positiv zu werten ist.
      http://www.schaeffersresearch.com/commentary/observations.as…
      Avatar
      schrieb am 23.09.10 17:54:53
      Beitrag Nr. 17 ()
      Antwort auf Beitrag Nr.: 40.155.013 von steven_trader am 15.09.10 14:38:35Netflix ist ein Trend...

      Ein Trend , der aber im Grunde erst Anfang 2010 angefangen hat.
      Wie ich schon sagte, das geniale an Netflix ist, das wenn sie in andere Länder expandieren wollen , die Menschen dort mit Sicherheit schon die Hardware haben, um das Angebot zu schauen.

      Vorallem bin ich auf die ersten Zahlen aus Kanada gespannt ( also Kundenzahl ).

      Außerdem bin ich guten Mutes, weil Kanada gerade mal das erste Land ist, in das expandiert wird.
      Und weil im Oktober das neue AppleTV startet, mit Netflix Zugangsmöglichkeit
      1 Antwort

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      schrieb am 23.09.10 00:05:16
      Beitrag Nr. 16 ()
      Avatar
      schrieb am 20.09.10 19:15:25
      Beitrag Nr. 15 ()
      Avatar
      schrieb am 20.09.10 18:45:23
      Beitrag Nr. 14 ()
      Netflix - premium cable's worst nightmare

      Ronald Grover, Bloomberg Businessweek
      Paul Sakuma / AP

      CEO Reed Hastings has seen Netflix customers take advantage more of streaming video.


      Hollywood is having a hard time deciding if Netflix is friend or foe.

      The fast-growing movie service has already helped drive DVD retailer Blockbuster to the brink of Chapter 11. Now, Netflix is poised to take on premium cable giants like HBO and Showtime. Last month, Netflix bought the rights to stream films from three studios. That will make it the first true Web-based movie channel.

      It already has 15 million subscribers and an ad-hoc distribution network that includes Web-ready TVs like Sony's Bravia, TiVo, game consoles like Nintendo's Wii and Microsoft's Xbox 360, and even gadgets like Apple's iPad. That makes Netflix's $8.99 a month mail-order and online service a threat to more-expensive premium cable channels.

      It also poses a quandary for HBO parent Time Warner, whose Warner Bros. studio has become more reliant on Netflix as a source of revenue as overall DVD sales have declined.

      Netflix "is a customer for our output, and it is a potential competitor to networks like HBO," Time Warner CEO Jeff Bewkes said last month. "So far it has been more of a complementary service to HBO than a competitor."

      That's changing. Netflix's most recent deals have moved it from the periphery of the home-entertainment ecosystem into the center of a world in which consumers can watch films and TV shows anytime and anywhere.

      On Aug. 10, it agreed to pay $900 million for online rights to films from the new Epix pay-TV channel, giving it streaming rights to 3,000 or more films from Viacom's Paramount Pictures, Lions Gate Entertainment and MGM. That raised Netflix's streaming total to more than 20,000 films and TV shows. (It already had rights to some shows from CBS' Showtime, and movies from Walt Disney and Sony via a deal with the Starz pay channel that expires late next year.)
      Netflix's value growing

      Three weeks later, Apple CEO Steve Jobs announced that Apple will use Netflix to stream movies through its Apple TV device as well as the iPhone and iPad. Since then, Netflix's shares have jumped 14 percent to about $143 a share.

      "The value of Netflix continues to grow," BTIG Research analyst Richard Greenfield observed recently. "Adding a premium TV channel to your cable subscription can cost $10 to $15 a month, in contrast to Netflix for as little as $9 a month."

      Netflix won't instantly remake the cable landscape. It has more than 15 million subscribers; HBO and its sister channel Cinemax together had 41 million U.S. subscribers at the end of 2009. And it's still no snap to stream shows from the Web to the living room TV. But the explosion of Net-ready gear will help. Already, more than 61 percent of Netflix customers have streamed movies, the company says, up from 37 percent a year ago.

      As its subscriber base grows- Barclays Capital analyst Anthony DiClemente projects membership will jump 43 percent in 2011, to 26.4 million - so too will its clout.

      Chief Content Officer Ted Sarandos says Netflix isn't out to topple the cable incumbents, whose parent companies control the online rights to many of the movies Netflix needs.

      "We see ourselves as complementary," Sarandos said. "If someone loves 'Weeds' on Showtime, they'll watch it on Showtime and go find the older episodes from us."
      Pay cable's tactics

      Still, the pay channels are taking no chances. They're beefing up original programming, like HBO's "Boardwalk Empire" and Showtime's "The Big C," and keeping much of it in-house. For instance, to give its customers first dibs on its shows, Showtime doesn't release episodes of its comedy "Weeds" to Netflix for streaming until months after they air. Epix requires Netflix to wait 90 days before streaming its new movies and TV shows.

      HBO, the largest premium cable channel, takes an even harder line: It won't license any of its films or original series, like "The Sopranos," for Netflix to stream. HBO also holds the rights for up to eight years to some films from 20th Century Fox and Universal Pictures - which could slow Netflix's advance.

      "There is value in exclusivity," said HBO co-President Eric Kessler. "Consumers are willing to pay a premium for high quality, exclusive content."
      HBO's Net role

      HBO will battle Netflix on the Internet as well, and by early 2011 expects to make its new HBO Go online service available to its subscribers nationwide. The service, which provides 800 hours of TV shows and movies a month, is available to HBO's subscribers with Comcast and Verizon's FiOS video service.

      Netflix can counter with 46 percent of the films released last year, says Sarandos, including independent titles like "The Girl With the Dragon Tattoo." HBO points out that it has seven of last year's 10 best-selling flicks.

      None of that matters if Sarandos can sign a deal with HBO, which he says he still hopes to do.

      "We're buyers, and they're sellers," he said. "That's what we do."

      http://www.sfgate.com/cgi-bin/article.cgi?f=/c/a/2010/09/20/…" target="_blank" rel="nofollow ugc noopener">
      Read more: http://www.sfgate.com/cgi-bin/article.cgi?f=/c/a/2010/09/20/…
      Avatar
      schrieb am 15.09.10 14:38:35
      Beitrag Nr. 13 ()
      Antwort auf Beitrag Nr.: 40.119.884 von tom1177 am 08.09.10 17:38:07Anscheinend scheint es in BRD niemanden zu interessieren

      zumindest bei w:0 interessiert es keinen. dafür aber in der usa um so mehr. seit gestern im us-yahoo-message boards waren es über 70 postings zu netflix.

      Netflix wird meiner Meinung nach zum Selbstläufer. Einmal investieren und ganz beruhigt liegen lassen das Geld ...

      davor kann ich aber nur warnen! im kurs von nflx ist ein langfristiges gewinnwachstum von über 25% eingepreist. wird das geschätzte wachstum für das nächste oder übernächste jahr leicht nach unten korregiert, wird es schwierig für netflix. und mal ehrlich, wer kann im schnelllebigen technologiegeschäft schon langfristig gewinnschätzungen abgeben? die analysten greifen doch schon bei prognosen für das nächste geschäftsjahr daneben.

      nflx ist für mich eine modeaktie, ähnlich wie aapl, pcln, amzn und bidu.
      diese aktien sind die anführer des momentanen marktzyklus. wenn dieser aber zu ende geht, toppen höchstwarscheinlich auch die vorgenannten aktien.
      2 Antworten
      Avatar
      schrieb am 08.09.10 17:38:07
      Beitrag Nr. 12 ()
      Netflix wird meiner Meinung nach zum Selbstläufer. Einmal investieren und ganz beruhigt liegen lassen das Geld ...

      Schöne News noch dazu von heute :
      http://www.marketwatch.com/story/netflix-and-nu-imagemillenn…

      Anscheinend scheint es in BRD niemanden zu interessieren ... Kaum Umsätze...
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